Naše projekty
Aktuálne otvorené projekty môžete vidieť na našej stránke
Ďakujeme Visegrad fondu za podporu nášho projektu dlhodobej a systematickej pomoci ľudí v núdzi z Ukrajiny.
Vzdelávanie pre budúcnosť - budovanie digitálnych zručností pedagógov je projekt podporený v rámci programu Erasmus+ zameraný na rozvoj digitálnych zručností pedagógov základných škôl a zdieľanie osvedčených postupov.
Digital Education Era - Global Citizenship Education for Activating Youth Online Space (DEE-GEAYS) financovaného programom Erasmus+ Európskej únie a Agenzia Nazionale Giovani - ANG cieli, aby to najlepšie z neformálneho vzdelávania bolo digitálne dostupné pre celý svet.
Projekt KA2: ePassport
Téma: Posilnenie kapacít organizácií pôsobiacich v oblasti odborného vzdelávania a prípravy (OVP) a zlepšenie ich postupov pri podpore hybridnej a virtuálnej mobility.
Prečítajte si o tom, ako sme prostredníctvom neformálneho vzdelávania vybudovali kapacity pre mládež v oblasti globálneho občianstva. Ale aké boli témy?
Kto je globálny občan, čo je multikulturalizmus alebo ciele trvalo udržateľného rozvoja? Článok od Camily Manique Ferreira
V rámci tohto projektu vytvárame oddychovú zónu na nábreží rieky Kysuca. Zveľaďujeme prostredie pred budovou, v ktorej sídlime, aby slúžilo širokej verejnosti. Sprístupnením brehu rieky a vybudovaním oddychových plôch a výsadbou vhodných rastlín vzniká priestor nielen na oddych a trávenie voľného času, ale aj na organizáciu rôznych vzdelávacích, športových, kultúrnych a dobrovoľníckych podujatí na rozličné témy.
V rámci projektu Cudzinci o cudzom sme usporiadali 5 workshopov, každý pre mladých ľudí vo veku 14 – 16 rokov. Téma workshopov bola rasizmus, xenofóbia a ľudské práva.
Projekt ASEM sa zrodil z potreby zlepšovať kvalitu poradenstva a uznávať európskeho odborníka v oblasti mobility na profesionálnej úrovni.
Po dlhoročných skúsenostiach vo vysielaní dobrovoľníkov v rámci Európskej dobrovoľníckej služby sme sa rozhodli posunúť level dobrovoľníctva na humanitárnu úroveň.
Štyri organizácie zo Slovenska, Veľkej Británie, Poľska a Španielska vyvinuli virtuálny nástroj na meranie, hodnotenie a validáciu pracovných kompetencií zamestnancov pracujúcich s mladými ľuďmi – tzv. NEETs (mladí ľudia, ktorí nie sú v procese vzdelávania, praktickom výcviku alebo v pracovnom pomere).